El blog de la montserrat
dimecres, 3 de juny del 2009
Quina
es
la
teva
pel
.
licula
preferida?
La
meva
es
titanic
,
per
que e
s
molt
romantica i
molt
emotiva.
I LA
TEVA
PEL
.
LICULA
PREFERIDA QUINA E
S
?
1 comentari:
PSS
19 de juny del 2009, a les 12:51
el dia de mañana la millor es quan es congela tot el mon
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
el dia de mañana la millor es quan es congela tot el mon
ResponElimina