dimecres, 3 de juny del 2009

¡Gràcies mestra Carme!


Avui dia 3 de Juny la nostra mestra, la Carme ens a portat al seu home per poder fer el nostre propi bloc.

¡ TOMA, ENS AM SALTAT 2 HORES DE CLASSE!




2 comentaris: