El blog de la montserrat
dimecres, 3 de juny del 2009
¡Gràcies mestra Carme!
Avui dia 3 de Juny la nostra mestra, la Carme ens a portat al seu home per
poder
fer el nostre propi bloc.
¡ TOMA, ENS AM SALTAT 2 HORES DE CLASSE!
2 comentaris:
MgB
3 de juny del 2009, a les 12:08
Paula estic enfadada amb tu.
grrrrr!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
MgB
3 de juny del 2009, a les 12:09
tgnfj
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Paula estic enfadada amb tu.
ResponEliminagrrrrr!
tgnfj
ResponElimina