si que ho es un choreo si jeje.La meva gossa tambe felicita al barça.Jo alucino pepinos macho.weno dew vaig al bloc meu
si que ho es un choreo si jeje.
ResponEliminaLa meva gossa tambe felicita al barça.
Jo alucino pepinos macho.
weno dew vaig al bloc meu