dimecres, 3 de juny del 2009

EO EO EO ESTO ES UN CHORREO

Visca el Barça campió de LLIGA, de COPA i de CHAMPIONS

Els meus gossos feliçiten al barça
Sóc de cvTivissa i estic orgullosa del Barça




1 comentari:

  1. si que ho es un choreo si jeje.
    La meva gossa tambe felicita al barça.
    Jo alucino pepinos macho.
    weno dew vaig al bloc meu

    ResponElimina