El blog de la montserrat
dilluns, 8 de juny del 2009
ESTA ÉS LA CANÇO QUE FEM PEL FINAL DE CURS
1 comentari:
MAC
12 de juny del 2009, a les 1:17
Perque ho as ficat tonta que no veus que aixi no sira cap sorpresa!!!
Que tonta que ets
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Perque ho as ficat tonta que no veus que aixi no sira cap sorpresa!!!
ResponEliminaQue tonta que ets