Avui dia 23 començen les festes al meu poble Tivissa.Cada dia hos anire informant sobre les coses que fem.
Avui a les 18:30 fan repic de campanes,a les 19:00el pregó de festes,amb l'actuació dels trabucaires de caseres,a percert hos he de dir que cada festa de ST.Jaume fan un concurs de camisrta,qui guanyi te un premi.A les 19:30 inaguració d'expocisions,
a les 20:00 missa vespertina i per ultim a les 00:00 nit jove.
Peró no penseu malament dema hi aura mes coses!!!!!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada